משלוחים מהירים לכל הארץ מאות לקוחות מרוצים שירות לקוחות זמין

גרסיניה קמבוג'יה לחיטוב וירידה במשקל

מחקרים מעלים כי צריכה שגרתית של גרסיניה קמבוג'יה מובילה לירידה במשקל ללא צורך בשינוי הרגלי האכילה וללא צורך בביצוע פעילות גופנית.

גרסיניה קמבוג'יה היא עץ ממוצאו בדרום אסיה, ופירותיו מזכירים בצורתם דלעת קטנה. קליפת הפרי מהווה מקור למגוון רחב של תוספי תזונה, הניתנים לייבוש ועיבוד לאבקה או תמצית.

הגרסיניה קמבוג'יה הוכחה כיעילה לירידה במשקל, מכיוון שהיא מכילה חומרים המעכבים את פעילותם של אנזימי הכבד, המשתתפים בהמרת סוכרים ופחמימות לשומנים ולכולסטרול.

הרכיב הדומיננטי בגרסיניה קמבוג'יה הוא חומצה הידרוקסית סיטרית (HCA), אשר תורמת לתהליך השריפת שומנים ומונעת היווצרותם מחדש, וכן מקטינה את התיאבון ומפחיתה את רמות הסטרס בגוף.

החקרים הרבים שנערכו ביכולות התזונתיות של ה-Garcinia Cambogia אימתקו את יכולתה להפחית את רמות הטריגליצרידים והכולסטרול הרע, להגביר את רמות הכולסטרול הטוב, ולהפחית את כמות השומן הבטני, תוך ניטור והורדת הסיכון למחלות לב.

כתוצאה מכך, התוספים התזונתיים המבוססים על גרסיניה קמבוג'יה הפכו לפופולריים מאוד ברחבי העולם, והופכים לבחירה ראשונה בדיאטות ותוכניות איברת בקרב אלו שמתמקדים בריכוז וניהול משקל.

גרסיניה קמבוג'יה מחקרים

שתפו את הכתבה:

כתבות נוספות מהמגזין

תזונה נכונה בחגים ובעונות השנה

חגים, מועדים וחגיגות הם הזדמנות טובה ליהנות עם משפחה וחברים, לחגוג מסורות, לשמוח ולנוח. אך הם גם מזמנים אתגרים בשמירה על תזונה בריאה.חשוב, גם בחגים, לבחור בתזונה מאוזנת ובריאה, להמעיט באכילת מאכלים שומניים ומלוחים ולהשתדל לשלב פעילות גופנית בחגיגות.

למעבר לכתבה

הצטרפו לניוזלטר שלנו :-)

כל החדשות, המבצעים, הכתבות והעדכונים הכי שווים, ישירות למייל.

כל הזכויות שמורות ל- NatureLine.